11/27/2012

Paris&Roses On Girlscene!

Misschien hebben jullie het al gezien, maar mijn blog staat als artikel op girlscene.nl! Superleuk natuurlijk, aangezien girlscene een van mijn favoriete sites is. Girlscene krijgt ruim 14 miljoen per maand van ruim 1,1 miljoen individuele bezoekers! Reken dus maar dat de 'publiciteit' flink steeg. Ik kan je vertellen dat in het uur nadat het artikel op girlscene werd geplaatst, ik ruim drieduizend pageviews kreeg!

Er staan ook geweldige reacties onder, heel erg bedankt voor die meiden dus! :)

En natuurlijk vooral naar jullie! Ik vind dat ik al heel wat heb bereikt met mijn blog, vooral in het laatste halfjaar. Ik ben al meerdere keren benaderd door webshops, fotografen en andere blogs. Ook mijn mailbox staat vol met mailtjes gevuld met complimenten, vragen enz.


Daarbij bestaat mijn blog nu uit ruim 260 leden en heb ik ook veel volgers op Bloglovin, Lookbook en Fashiolista! En dat is allemaal dankzij jullie! Ik bedank hierbij ieder van mijn volgers en iedereen die ook maar een kijkje op mijn blog heeft genomen.

En natuurlijk mijn trouwste lezers, en ik ga geen namen noemen, want jullie weten het zelf wel, die bij elke post wel een lieve comment achterlaten. Jullie moeten echt weten dat jullie een groot deel zijn van mijn dagelijkse blijdschap en ik echt heel blij ben met jullie!

Loveliest followers in the entire world!

Verder nog..
Ik sta ook nog met een interview op Fashion and Me, klik hier voor het hele interview!

Daarnaast sta ik ook nog in een lijstje met favo bloggers van Janine van A Fashion Way Of Life!

Dat was weer het portie (de portie? Geen idee eigenlijk) opschepperij voor deze week!

Liefs,
Linda Ruan

P.S. Je kunt nog meedoen aan mijn win-actie!
http://parisandroses.blogspot.nl/2012/10/win-actie-aztec-prints-twv-42.html

17 comments:

  1. ooh wat cool dat je op girlscene staat!
    Hihi dat is mijn artikel :3

    ReplyDelete
  2. Ooh supertof voor je :D :D En het is DE portie hihi :D xxx

    ReplyDelete
  3. Interesting stuff.. What do I know.. Come have a read of "What Is Love?"

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd dat je op girlscene staat, echt superleuk! :D

    ReplyDelete
  5. Suuuuper leuk dat je op girlscene staat ! X

    ReplyDelete
  6. Ik las het stukje al op de blog van Janine, maar toen zag ik het artikel op Girlscene en toen heb ik echt doorgeklikt, leuk! :)

    ReplyDelete
  7. Ja ik zag je blog op Girlscene, dus nu volg ik je! ^^ Je hebt een hele leuke blog :)

    ReplyDelete
  8. Ah wauw, gefeliciteerd! Een beetje opschepperij mag soms, je doet het hartstikke goed en daar mag je oprecht trots en blij om zijn :) Ga zo door zou ik zeggen!

    ReplyDelete
  9. Wat leuk dat je op girlscene (en die andere blogs) staat! Gefeliciteerd :-)
    Ga zo door! xx sparkling-sea.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zoooo gaaf, congrats! Ik ben jaloers maar gun het je heel erg! X

    ReplyDelete
  11. wat ontzettend leuk! echt super tof, gefeliciteerd! xoxo

    ReplyDelete
  12. ik zag het ^^. je hebt een leuke stijl :).

    ReplyDelete
  13. Jaa hierdoor ben ik je gaan volgen.
    Je bent nog maar 14, en dan al zo goed!! Echt super knap van je.
    Hoe heb je je blog toch zo groot gekregen?! Ik ben nu een maandje bezig na een paar pogingen, maar wil er nu echt werk van gaan maken. Hoop zo ver als jou te komen ;)

    Echt super van je, dat je dit doet en kunt!

    ReplyDelete

  14. Rare vraag maar woon jy misschien in Osdorp??
    Die huizen komen me bekend voor xo

    ReplyDelete
  15. Ik zag je blog op girlscene en nu kijk ik er elke dag op!!!
    Dit is al vaak gezegd maar je hebt echt een hele leuke blog!

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...