11/15/2012

Hot or Not?

Hé? Ja ik weet het, heel, heel afgezaagd. 'Hot or Not'. Ik weet nog wel dat ik vroeger in veel tijdschriften dingen las als: 'Harembroeken zijn hot' en 'crocs beginnen not te worden'. Tegenwoordig zijn die woorden vervangen door 'creepers zijn een grote trend' en 'broeken in knalkleuren zijn last-season'. Sowieso ben ik niet een hele grote trend-lover (zoals je HIER kunt lezen) Maar ik ben wel benieuwd wat jullie vinden! Dus ik, als tijdreiziger, ga jullie nu heel cheesy vragen, welk van onderstaande dingen vind jij hot, en welke vind jij not?

Wijduitlopende broeken als deze, natuurlijke met een stevige hak eronder en een strak shirt erboven. De horizontale strepen en verhoogde taille zorgen wel voor meters lange benen.
Deze broek geeft je een nogal jaren '80-look, maar ik zie het tegenwoordig ook steeds vaker in het straatbeeld terug komen. Zouden jullie deze aantrekken?


Het korte leren jurkje. Niet alleen in de A-line variant zoals hierboven (Zara) maar ook een wat strakker jurkje, strapless of met mouwen. Door de glans van het leer wordt je figuur er niet veel beter op, maar aan de andere kant valt de stof zo op dat de aandacht eerder daarheen wordt getrokken. Ja of nee?


Nee, geen aztec-print (dat is obviously een hot!) maar de Noorse print, een print die vooral is geinspireerd op sneeuwvlokken en ijssterren. Vorige winter werd hij al heel veel gezien en zal ongetwijfeld deze winter ook niet uit de winkels verdwijnen. Deze print trekt veel aandacht, dus als je deze print gaat dragen, denk dan aan het balans in je outfit!

Heel lookbook staat er vol mee, de Jeffrey Campell Lita's. Hierboven de Spike variant. You love them or you hate them, sommige mensen vinden het maar rare schoenen en anderen zijn er helemaal verliefd op. Ik persoonlijk hoor bij de tweede groep. Ik had ze in Sacha afgelopen zondag nog gepast samen met een vriendin (die bordeauxrode sleehakken had gekocht :) Sorry, off topic.) en ik voelde me meteen 'de coolste in de winkel'. Helaas had ik geen 160 euro bij me, anders had ik ze meteen gekocht. Maar goed, wat vinden jullie van deze populaire maar iets wat aparte schoenen?

Fake fur coats. Echte bontjassen zijn obvi super not, maar wat vinden we van de neppe variant? Ze zijn er tegenwoordig in alle kleuren, bontkleurig, wit, zwart, wit met grijs én zwart, blauw, poederkleurig enz. Ze houden je zeker lekker warm en geven een statement aan je outfit. Wel kun je meteen een stuk 'arroganter' lijken door een (nep)bontjas. Hot or not?

Liefs,
Linda Ruan

7 comments:

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...