5/20/2012

What I've Been Up To Today






Where are you looking at?
1. My new phone!
2. Een schilderij van de Eifeltoren, hier hangt hij nog niet op de goede plek maar hij komt binnenkort boven mijn bed te hangen :)
3. Skittles blijven awesome.
4. Deze kaart met sample van het parfum van Cristina Aguilera Secret Potion kwam vandaag binnen!
5. Helemaal vanuit Hong Kong...
6. Nog een nieuwe pagina uit mijn stijlboek.
7. Hier ben ik verslaafd aan: Mentos Fruit Rush!
8. Een geweldig schattig hoesje/zakje voor je mobiel/sleutels uit Brazillie.
9. Enorme zak met spekjes voor het EK!

Xoxo

7 comments:

  1. such awsome things you have been up to :D

    ReplyDelete
  2. Hahaha super leuke dingetjes en coole telefoon!!!

    Xxx Faby

    ReplyDelete
  3. super leuke foto's!! xxxx.

    ReplyDelete
  4. mooie foto's! Liefs.

    p.s. ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou volgen;)

    http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. omgomgomgomg
    download whatsapp dan!
    haha
    xxxxxloveu

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...